fredag 2 mars 2012

Cut Crease!

Idag testa jag mig på att skapa en "cut crease"-look. Jag inspirerades av Britney Spears musikvideo I'm A Slave 4 U som kom ut 2001 då jag var bara barnet, haha. Men hon har en riktigt snygg turkos/blå & svart cut crease.

Today I tried to create a cut crease look. I was inspired by Britney Spears music video I'm A Slave 4 U that came out in 2001 when I was only a child, haha. Anyway, she has a gorgeous turquoise/blue and black cut crease look in the video.

skindeco.net








Produkter jag använde / Products used:
Face: Maybelline Dream Satin liquid foundation in 030 Sand, Maybelline The Eraser eye concealer, Mac Select Cover-Up concealer in NW20, Mac Blush Ombre in Springshine, Milani Mineral Powder blush in Mai-tai, Mac highlight powder in Chez Chez Lamé
Eyes: Coastal Scents Shadow Worx primer, Nyx Jimbo Eyeshadow Pencil in Milk, 88 matte palette (light turquoise color), Urban Decay eyeshadows in Deep End, Blackout &Vanilla, Mac Fluidline in Blacktrack, We Care Icon brow pen in 3 True Blond, L'oreal Telescopic Mascara, E.l.f. false lashes
Lips: Mac Cremesheen Lipstick in Creme Cup and Dior Addict Ultra-Gloss in 517

3 kommentarer:

  1. Thanks for the comment ! .. xx
    jag pratar svenska btw.. gryyymt duktig du ar!! onskar jag kunde gora denna looken.. maste testa haha.

    Take Care xx

    SvaraRadera